JAK NOCOWAĆ, TO TYLKO W MÖVENPICK GRAND HOTEL WROCŁAW

PRESS TOUR DO GRAND HOTELU WE WROCŁAWIU

Press tour do Mövenpick Grand Hotel Wrocław był niezwykłą okazją, by nieco inaczej spojrzeć na hotelową codzienność. Dla nas to coś wyjątkowego. W hotelach marki Mövenpick można podziwiać piękne, komfortowe wnętrza, wspaniałą, oryginalną kuchnię. Niesamowicie zmysłowym doświadczeniem jest na przykład sygnaturowa Chocolate Hour. Zachwycają świetnie skomponowana hotelowa oferta, wyjątkowe lokalizacje oraz serdeczność i perfekcyjne działanie pracowników hotelu.

Historia i nowoczesność w jednym

Tego wszystkiego doświadczyła grupa niemal 30 dziennikarzy z Polski i zagranicy we wrocławskim Grand Hotel! Ta ikona wrocławskiego hotelarstwa powstała na początku XX wieku. Projektanci z MIXD podeszli więc do jego historii z uważnością, a jednocześnie świeżym spojrzeniem. Nowy wizerunek odpowiada nowym czasom i oczekiwaniom hotelowych gości.

„W Mövenpick codzienne rytuały nawiązujące do szwajcarskiej doskonałości gastronomicznej i cukierniczej, takie jak Chocolate Hour, budują tożsamość marki i czynią każdy pobyt wyjątkowym doświadczeniem” – mówi Małgorzata Miernik, Design and Technical Director Poland and Baltics w Grupie Accor.

Od lewej: Paweł Kunz, Małgorzata Miernik, Grzegorz Rojek, Piotr Kalinowski, Aneta Książek.

„Architekt jutra”

Pierwszy dzień, w którego programie znalazło się zwiedzanie hotelu, degustacje oraz wyjątkowe warsztaty czekoladowe, zakończyła debata ekspercka „Architektura jutra”, poprowadzona przez dziennikarza i podróżnika Pawła Kunza. Małgorzata Miernik, Design and Technical Director Poland and Baltics w Grupie Accor, Grzegorz Rojek, prezes zarządu Grand Hotel, Piotr Kalinowski, CEO i dyrektor artystyczny MIXD, i Aneta Książek, szefowa Biura Spotkań i Wydarzeń – Poland Convention Bureau, rozmawiali m.in. o tym, jakie wyzwania niesie pogodzenie historii i nowoczesności, adaptacja zabytkowych obiektów i hotelarstwo zrównoważone środowiskowo.

Wrocławski hotel to drugi obiekt szwajcarskiej marki w Polsce, jednak, jak się okazało, świetnie wpisuje się on ze swoją specyfiką w obecne trendy i oczekiwania turystów, poszukujących autentyczności, unikalnych doświadczeń i elegancji.


Tour press do Mövenpick Grand Hotel Wrocław